خانما برا کمتر شدن‌درد پریودی چی خوبه بخوریم

۲ پاسخ

قرص مفنامیک اسید یا استامینوفن فقط خوبه بقیه قرص ها پریودی قطع میکنن
دمنوش بابونه،بهار نارنج اویشن اینا خوبه

قرص نوافن.

سوال های مرتبط

مامان رونیا مامان رونیا ۴ ماهگی
مامان تربچه مامان تربچه ۹ ماهگی
مامان فاطمه مامان فاطمه ۹ ماهگی
مامان شکلات🩵 مامان شکلات🩵 ۱۶ ماهگی
مامان متین مامان متین ۸ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۱۴ ماهگی
مامان ابوالفضل و الهه مامان ابوالفضل و الهه ۵ ماهگی
مامان نی نی زهرا مامان نی نی زهرا ۱۲ ماهگی