سلام به ده هفتگی دوهفته دیگه مونده تا ان تی

۴ پاسخ

مامانای عزیز سلام ازبین اونایی که ان تی انجام دادین جنسیت هم بهتون‌گفتن؟

تا هفته ۱۳ میتونی بدی ولی بهترین موقعش ۱۲ هفتس من ۱۳ هفته بودم دادم

واسه من که خیلی دیر گذشت اون روزام، ایشالا واسه شما زود بگذره و نتیجه شم عالی باشه

علیک سلام ✌🏻

سوال های مرتبط

مامان رضا کوچولو مامان رضا کوچولو ۶ ماهگی
مامان ثمره عشق مامان ثمره عشق هفته چهاردهم بارداری
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو ۶ ماهگی