میرزاقاسمی به عنوان یک وعده بخورم مشکلی نیست ؟

۴ پاسخ

نه چه مشکلی داره ، من همه چی میخوردم ، فقط میوه ، اش دندونی یا شعله قلم کار ، فندوق ، گردو زیاد بخور
میوه هم کیوی ،گلابی بیروتی هرروز بخور ، چون هفته های بالا یبوس میشی ، اذیت نشی ، همینکه خیلیا تو بارداری عذر میخوام بخاطر فشار یبوست مقعدشون میزنه بیرون

اصلا ضرر نداره

نه عزیزم، من دیشب برای اولین بار کالجوش خوردم، تجربه عالییی بود

نه خوبه

سوال های مرتبط

مامان نیلا و تو راهی مامان نیلا و تو راهی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان قلبم مامان قلبم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ثنا و فندوق مامان ثنا و فندوق هفته بیستم بارداری
مامان دخترم💗😚 مامان دخترم💗😚 هفته بیست‌وهفتم بارداری