۴ پاسخ

بیبی لند ارتودنسی گرفتم ولی پسرم دوسش نداره به سختی میگیرش

اونت رو ۹۸ درصد بچه ها میگیرن و خوبم هست من خودم تجربه ندارم فعلا ولی همه دوستام اونت دادن و بچشون راحت گرفته

اونت

من بیبی لند گرفتم مدل ارتودنسی..پسرم راحت میگیرش

سوال های مرتبط

مامان همایون 👶🏻🧸🍼 مامان همایون 👶🏻🧸🍼 ۱۰ ماهگی
مامان عشقمون (تیام) مامان عشقمون (تیام) روزهای ابتدایی تولد