۹ پاسخ

منم عین حاروبرقی درحال خوردنم. بیشتر میان وعده ها رو هم شیرینی می‌خورم

حالا چی بخوریم ؟ 😀

منم زیاد میخورم ولی همون یه وعده

اوایل باردادی همینطوره .بعدم بخاطر ویتامینهاییه ک میخوری اشتهات زیاد میشه

منم دقیقا همینم و نگرانم وزنم خیلی زیاد بشه

مشکل الان منم هست

منم 🥴🥴🥴🥴

خوش بحالت منی ک بزور غذا میخورم اصلا اشتها ندارم

منم همینطور🥲کلن چون بدون نمک میخورم هر چی میخورمم مزه نداره

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان بهار مامان بهار هفته سی‌وچهارم بارداری