چراوقتی عدسی میخورم رفلاکس‌میگیرم

۵ پاسخ

مار به هیچ ندارم وفقط طبق تجربه خودم منم عاشق یه سری سبزیجات هستم مثلا فلفل دلمه عاشقشم هروقت خوردم معده سنگینی يا بالا وبعد رفلاکس خیلی بده خیلیی دیگه سمتش نرفتم واصلا پس بنظرم تو هم نرو چون هذ روشی بری همینه یه جور وياره انگار بچه دوست نداره

رب گوجه نزن عزیزم اینجوری رفلاکس نمیشی

عدسی همینطوری هست خصوصا دیگه ما بارداریم رحم به معده فشار میاره
بعد غذا دراز نکش بعد چیزای سوپی مثل همین عدسی آب نخور بهتر میشی

توش آبليمو ميريزى؟
من هروقت شبا عدسى يا سوپ بخورم كه توش آبليمو داره حالم بد ميشه بايد قرص بخورم
راه گلو تا معدم آتيش ميگيره

پشت سرش عرق‌نعنا بخور

سوال های مرتبط

مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وچهارم بارداری