سلام سوپ پای مرغ رو چه جوری میپزند

۲ پاسخ

با پیاز میذارم زودپز ک خوب له میشه
اکثرا با ادویه ک میذارم خالی میخورن رایان و باباش دوست دارن
یا هم میریزم تو سوپ عادی

من پای مرغ رو سرخ میکنم با پیاز و زردچوبه
بعدش بهش هویج و سبزی میریزم یکم سرخ شد رب میزم یا گوجه فرقی ندارن نمک و فلفل و اینا با برنج نیم دونه یا ماکارونی بعد میزارم توی زود پز ۴۵دقیقع خیلی خوشمزش

سوال های مرتبط

مامان نبات✨️🩵 مامان نبات✨️🩵 ۱۱ ماهگی
مامان محمدعلی مامان محمدعلی روزهای ابتدایی تولد
مامان آیهان مامان آیهان ۷ ماهگی
مامان گیسو مامان گیسو ۴ ماهگی
مامان آراد🐣 مامان آراد🐣 ۹ ماهگی