سلام دوستان
هزینه سونو آنومالی چقدره؟

۱۶ پاسخ

هر شهری فرق دارن عزیزم ما مثلا شیرازیم قیمت‌ها بالای۲تومن

من ازاد ۱۵۰۰

با بیمه ۱/۳۱۰ تومان

برامن با بیمه حساب کرد ۸۶۰
آزادش بالای یک تومن بود

برا من ۲۷۰۰ شد

واسه من 1562000 شد

من 1380شد

من‌با بیمه ۱میلیون ۷۰۰

واس من ۸۸۰

من ۳ تومن

من دو روز پیش رفتم ۱۲۰۰ ولی از بیمه تکمیلی پرسیدم گفت نرخ دولتیش همین حدوده و تکمیلی هم همینو میده

بیمه قبول نمیکنن چابهار3700ازمایشم و۱/۵سونوگرافیم پرسیدم

ازاد بود ۲تومن

من تهران رفتن ۳۴۵۰ تومان

من رفتم گفتن ۲۳۵۰ولی تکمیلی دی داشتم شد۷۷تومن

من ۱۶۰۰هزیمه سونو ۳۵۰۰هزینه ازمایشش غربالگری دوروز امروز دادم

سوال های مرتبط

مامان بابک مامان بابک ۱ ماهگی
مامان محمدصالح🩵 مامان محمدصالح🩵 ۵ ماهگی
مامان نیلماه🌊🌙🐇 مامان نیلماه🌊🌙🐇 ۴ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان نورا مامان نورا هفته سی‌ونهم بارداری