۱۲ پاسخ

منک از ۱۷هفته مصرف کردم تا الن ..من هرشب میخورم

من از 16ذهفته دوروز در هفته میخورم

من از هفته پیش روزی یدونه

دکتر ب من گف از ۱۶ هفته شروع کن و یک روز درمیون بخور و بهتره همراه باغذا باشه

من زیاد ماهی میخورم برا همینم امگا رو زیاد مصرف نمیکنم اما از هفته ۱۷بارداریم برام نوشت یک روز درمیون

منو این هفته داد گفتن هفته ای یکی بخورم

من هر روز

من از این استفاده میکنم روز درمیون

تصویر

۲۱ هفته بهم داد دوز ۱۰۰۰ هفته ای دوبار

من از این هفته دکترم واسم نوشت دوزش رو راستش نمیدونم ولی هفته دو بار باید بخورم

از ۱۸ هفته
هفته ای دوتا

به من هنوز نداد هفته بعد نوبت دارم ببینم کی میده بهم

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۲ ماهگی
مامان ملیناوفسقلی💙👶 مامان ملیناوفسقلی💙👶 ۳ ماهگی
مامان مهوا وجوجه هام🐣🐣 مامان مهوا وجوجه هام🐣🐣 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آیسان مامان آیسان روزهای ابتدایی تولد