خانما برای افزایش شیر چی بخوریم😅شیرم کم شده

۷ پاسخ

هیچی عزیزم فقط نوشیدنی گرم دائم بخور، هر یکی دو ساعت
چاقم نمیشی شیرتم عالی میشه اصلا لازم نیست چیز خاصی بخوری
فقط سعی کن رژیم غذایی خودت سالم باشه، پروتئین و سبزیجات و میوه و اینا توی وعده هات بخوری

پودر گالاکتومید

نارنگی هم خوبه فک کنم

فرقی نمیکنه بادوم هم بخور من اون اوایل قطره ی شیر افزا هم میخوردم

نارگیل(شیرینی نارگیلی،کره نارگیل،یا پودر نارگیل بریز داخل شیرموز)دلستر، حلیم یا گندمبا،ماکارونی،حلوای نشاسته

دلستر و نون خامه ای

والا سوال منم هست هر چیم میخورم شیرم نمیاد

سوال های مرتبط

مامان محمد سالار مامان محمد سالار ۱۱ ماهگی
مامان علی مامان علی ۳ ماهگی
مامان شیرین عسل💛 مامان شیرین عسل💛 ۸ ماهگی
مامان دیاکو مامان دیاکو ۱۰ ماهگی
مامان آقا مهیار مامان آقا مهیار ۶ ماهگی