۴ پاسخ

من از بس آبگوشت و کباب خوردم خسته شدم

من از روزی ک زایمان کردم واقعا هیچی نمیخورم. همش یا ته چین یا دمی بدون سیب زمینی. تازه امروز عدس پلو خوردم خداکنه اذیتش نکنه

فقط تا چهل روز اینجوریه

شیر خشک از اونم بدتره نمیدونی کدوم به بچت میسازه

سوال های مرتبط

مامان مامان دوقلو هام مامان مامان دوقلو هام ۱۱ ماهگی
مامان رادمهر💙 مامان رادمهر💙 ۵ ماهگی