سلام خانما من۴هفته۳روزمه هیچ علایمی ندارم مکشلی ندارع؟

۴ پاسخ

نه گلم طبیعیه برو دکتر سونو واژینال انجام میده قشنگ ساک بارداری و کیسه زردتو نشون میده خیالت راحت میشه

نه عزیز طبیعیه

ن عزیزم نگران نباش

ن عزیزم طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان دیار مامان دیار هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان مامان کیسان مامان مامان کیسان ۶ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته هشتم بارداری
مامان رزا مامان رزا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ایلدا🎀 مامان ایلدا🎀 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته سیزدهم بارداری