خانما شما دارو هاتون و چه موقع میخورین ؟

۵ پاسخ

خودم بیمارم داروهای بیماری مو صبح میخورم بعد ناهار مولتی ویتامین میخورم عصر کلسیم میخورم بعد شام فروفورت آخر شبم د۳

من تو از صبح داروهای شروع میشه تا ۱۲ شب دارو دارم 🤕🤕🤕🤕

چون تیروئید دارم یکی ناشتا ‌..بعد از صبحانه بعد از ناهار بعد شام اخر شب

چه دارویی؟

خب چ دارویی ؟؟؟ بگو تا بگم

سوال های مرتبط

مامان آریا😘🥰 مامان آریا😘🥰 ۱ ماهگی
مامان دلبر مامان دلبر روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه🩷 مامان پناه🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان فریناز مامان فریناز ۱ ماهگی
مامان فندوق مامان مامان فندوق مامان هفته سی‌وششم بارداری
مامان رادوینم💙 مامان رادوینم💙 روزهای ابتدایی تولد