خانما هویج ضرر داره

۹ پاسخ

هویج ضرر نداره
ولی اب هویج چون حاصل چنتا هویجه مضره
خیلی ویتامین آ بالایی داره

نه نداره اب هویج بده

اره نخور

در حد توی سالاد اشکال ندارد
آب هویج نخور

دکتر به من گفت درحد یه دونه

نمیدونم ولی تو ترشی من خوردم

ویتامین a زیاد داره
ولی کم بخوری ن
و میگن بچه زردی میگیره

زیادش اره یکی دوتا بخوری یا نصف لیوان اب هویج نه بخاطر ویتامین A میگن هویج جیگر و.. خوب نیست بهتره نخوری

ن عزیزم

سوال های مرتبط

مامان مامان تودلی💓 مامان مامان تودلی💓 ۱ ماهگی
مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی
مامان اوین مامان اوین ۱۰ ماهگی
مامان نفس مادر💜 مامان نفس مادر💜 ۹ ماهگی
مامان دیارا 🥰💓 مامان دیارا 🥰💓 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 🩷کوچولوی سوم🩷 مامان 🩷کوچولوی سوم🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان امیرعلی🐣🤍 مامان امیرعلی🐣🤍 ۱۲ ماهگی
مامان بَبیش👶🏻 مامان بَبیش👶🏻 ۷ ماهگی