نه مفیدهم هست
اصلا، اتفاقا هویج و چندتا سبزیجات دیگه ک یادم نیست از خوراکی هایی هستن ک بچه طعمشون رو خوب یادش میمونه و اثر طعمشون توی مایع دور بچه زیاده واسه همین موقع غذاخور کردن بچه ممکنه واکنش مثبتی داشته باشه ب طعمش 😁
نمیدونم اطلاع دقیقی ندارم ک بد باشه
زیادی اره اما در حد نرمال و روزی یکی یا سه روزی یه لیوان آب هویج اشکال نداره
آره ویتامین آ داره کم بخور
نه عزیزم روزی یکی مجازه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.