قند ناشنا۸۵ زیاده؟

۱۰ پاسخ

نه عزیزم

نه عالیه

عالیه

نه گلم کاش برا منم اینقدر بود

نه

ن نرماله

نه خوبه

یک ساعت بعد شربت ۱۸۰ بودم زیاده؟

نه....

نه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان ماندانا 💟 مامان ماندانا 💟 روزهای ابتدایی تولد
مامان 𝕬𝖎𝖒𝖆𝖍🌙 مامان 𝕬𝖎𝖒𝖆𝖍🌙 ۵ ماهگی
مامان ترنم⁦♡⁩ مامان ترنم⁦♡⁩ ۵ ماهگی
مامان محمد پارسا مامان محمد پارسا ۷ ماهگی
مامان 🩵محمدمهدیار🩵 مامان 🩵محمدمهدیار🩵 ۵ ماهگی
مامان ماکان هدیه خدا مامان ماکان هدیه خدا ۹ ماهگی
مامان معجزه الهی مامان معجزه الهی ۱۱ ماهگی
مامان محمدحسین💙 مامان محمدحسین💙 ۵ ماهگی
مامان آرسام طلا❤️ مامان آرسام طلا❤️ ۷ ماهگی
مامان فراز مامان فراز روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه الهی مامان معجزه الهی ۱۱ ماهگی