۶ پاسخ

ن بابا جای ما‌کلاس نداره

مامان هایی که رفتن میشه یکم از چیزایی که یاد گرفتن برای ماهم بگن اخه شهر ما کلاس امادگی زایمان نداره

بله یوگا بارداری میرم و تئوری بارداری و زایمان

منم رفتم ک اخر سزارین دم

اره من الان چهار جلسه رفتم چهارتا دیگه مونده

بله من میرم

سوال های مرتبط