چی بخورم شیرم زیاد شه؟؟!! 🥺

۷ پاسخ

تجربه زایمانتو لطفا بزار عزیزم

اگ زردی یا گرمی نداره خرما خوبه ،اب هویج ،ماهی قطره شیرافزا یا رازیانه بجوشون بخور

دلستر بخور من ک واقعا جواب گرفتم چایی تو با خرما زیاد بخور آبگوشت گوشت تو شیشه

اب هویج
آبگوشت
قرص شیر افزا

ماکارانی من پریشب خوردم عالی بود،برنج وآبگوشت وکاهو اینا شیردارن

عرق رازیانه

کاهو
دلستر خیلللللی زیاددددد

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد ۱۳ ماهگی
مامان جوجه❤️🤱🏼 مامان جوجه❤️🤱🏼 ۴ ماهگی
مامان سِلین❤️ مامان سِلین❤️ ۳ ماهگی
مامان دلارا💗 مامان دلارا💗 ۱۲ ماهگی
مامان ویهان مامان ویهان ۹ ماهگی
مامان آیهان💙🦋 مامان آیهان💙🦋 ۷ ماهگی
مامان سلین و ماهلین🎀 مامان سلین و ماهلین🎀 ۵ ماهگی
مامان آلما مامان آلما ۶ ماهگی
مامان قلب مامان❤️❤️❤️ مامان قلب مامان❤️❤️❤️ ۴ ماهگی
مامان شاهان و ایهان مامان شاهان و ایهان ۳ ماهگی
مامان آرتام کوچولو مامان آرتام کوچولو ۳ ماهگی
مامان دخترم پناه مامان دخترم پناه ۱۵ ماهگی
مامان ویهان مامان ویهان ۱۱ ماهگی