۵ پاسخ

بخاطر هورموناست...

آره منم قبلا ازشون 1400 کیلو متر دور بودم اصلا عین خیالم نبود الان فاصله م باهاش ی ساعته همش گریه میکنم برای مامان بابام

من الانم از خونه مامانم میام بغض میکنم .یا مامانم از خونم میره بعضی وقتا در و میبندم گریه میکنم🤦🏻‍♀️

من اوایل ازدواج اینجوری بودم

چقد وابسته ای ب مامانت

سوال های مرتبط

مامان گودوووو🐣 مامان گودوووو🐣 هفته سیزدهم بارداری