۵ پاسخ

به بعضیا هندونه میسازه... منم میخوردم خوب بود.‌‌. شیر سرد عالیه

من رفلاکس میکنم

ن معده ک نفخ داره

موز خوبه

نه همه میوه ها ضرر دارن جز سیب

سوال های مرتبط

مامان آریو مامان آریو ۷ ماهگی
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد