روزانه چند تا میوه میخورین و چیا هستن؟

۱۶ پاسخ

من انار و پرتقال و سیب همینااا روزانه هم نخورم ی روز درمیون میخورم چون معده ام ترش میکنه

حداقل دوتا حداکثر چهارتا اگه قند بارداری داری همون دوتا کافیه اینو دکترم گفت

من روزی دو ۳ تا
پرتقال سیب ک هرروز بعضی روزها هم موز گلابی و..پرتقال رو خیلی دوسدارم🥲

من سیب و پرتقال و خیار بیشتر میخورم

موز سیب انار پرتقال نارنگی هندوانه گلابی
شب قبل خواب یه کاسه واسه خودم سالاد میکنم صبح که از خواب پاشم هم یه کاسه
درطول روز نمیتونم بخورم

موز،پرتقال،کیوی روزی یکی یا دوتا از هرکدوم میخورم،بعضی وقتا هم ک حالم بده فقط موز صبح میخورم

من اصلا قبل میوه دوست نداشتم بجز موز الانم که باردارم عاشق میوه شدم هر جوری میخورم بجز موز😅

یکی یا دو تا، پرتقال، انار، موز، خیلی کم سیب، قندشو دوست ندارم

سیب،پرتقال،انار،موز
البته موز همیشگی نیست
فقط انار هم هسته هاشو در میارم یبوست نگیرم

گاهی ۴تاگاهی۳تا،پرتقال،نارنگی،سیب،موز

من فقط انار و سیب دوسدارم چیز دیگه ای میلم نمیبره
خدا لعنتم کنه فقط پفک چیپس دوسدارم میخورم عذاب وجدان میگیرم😭😭😭

من روزی چهارتا موز و سیب و پرتقال و نارنگی ب جای نارنگی گاهی کیوی یا انار میخورم

انار پرتقال کیوی سیب خیار
هر روز میخورم ی وقتایی دوتا ی وقتایی همش بستگی داره چی میلم بکشه

والا هرچی باشه میخورم روزانه یکی دو تا میخورم

من خیلی شاید 4وعده سیب پرتقال به که عشقمه نارنگی انار که الرژی دارم ولی در کل من میوه خور نبودم فقط بخاطر بچه و ویتامینش الان میخورم اونم چی میوه های پاییز اصلا دوست ندارم مجبوری میخورم

روزانه نیست میلم نمی‌بره دو روز دیرمبون اناری نارنگی چیزی میخوررم

سوال های مرتبط

مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی
مامان رضا و نیلا مامان رضا و نیلا ۱ ماهگی
مامان اولی🙂 مامان اولی🙂 هفته هجدهم بارداری
مامان نوردیدم مامان نوردیدم هفته دوازدهم بارداری