یه غذا بدون نفخ نام ببرید 😂😂

۷ پاسخ

برنج ساده درست نکن زیره یا سماق یا فلفل بزن مرغ هم میشه بخوری که ...
شیرم نفخ داره واسم ولی با دارچین و زنجبیل میخورم ... گوشت گوسفند بخور باز بعدش عرق نعنا بخور یا چهار زیره ... ما کَپه. مخصوص داریم چهار زیره رو با نبات آسیاب میکنیم میخوریم

زیره پلو😔🤣🤣🤣

به نام خدا مرغ و مشتقاتش

من اوایل همش جوجه می خوردم

فک کنم اب بهترین گذینس😐💔
من ک نمیدونم دیگ چی بخورم

جوجه کباب،کباب تابه ای،مرغ،فسنجون

من غذام
برنج و مرغ
سوپ
ابگوشت بدون نخود و لپه
برنج و هویج و گوشت
ماکارونی

سوال های مرتبط

مامان مامان کوچلو🥺 مامان مامان کوچلو🥺 ۱۰ ماهگی
مامان پنبه⚽🧸 مامان پنبه⚽🧸 ۱۲ ماهگی
مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۱۴ ماهگی