خانما درد زیر دل گرفتگی برای هفته‌ من‌طبیعیه.؟؟

۵ پاسخ

سلام خانما برای سونو آنتی باید آب بخوریم؟

حالت بارداریتون رو از دست دادید یا نه

اره قشنگم

طبیعیه
اگر خدایی نکرده خون ریزی یا لکه بینی داشته باشی طبیعی نیست مابقی درد ها داخل رحم و لگن و ... اوکیه داره رحمت جا باز میکنه برای نی نیت

استراحتتو بیشتر کن، اره عزیزم من زیاد سرپا بمونم زیرشکمو کمرم درد میگیره

سوال های مرتبط

مامان ناناسی مامان ناناسی هفته شانزدهم بارداری