سلام
یک ساعت قبل سرکلاژ شدم درد دارم وبیرون روی
طبیعیه؟

۵ پاسخ

برا من دو ساعت اول درد کرد شیاف دادن بهتر شدم
راستی سرویکستون چنده؟

اره درد احساس ناخوشایند هست
دکتر در مورد استراحت چی بهتون گفت
بمن فقط شبی یک شیاف تجویز کرده با استراحت نسلی

یکی دوساعت دیگ دردت بهتر میشه نگران نشو
دوروز اولم یکم سختت میاد پاشی
از روز سوم کم کم بهتر و بهتر میشه

دردش که طبیعیه

اره عزیزم یکی دو ساعت دیگه دردت خوب میشه اما تا یکهفته ممکنه احساس ناراحتی کنی به خاطر بخیه ها

سوال های مرتبط

خانم آقا امید خانم آقا امید قصد بارداری
مامان خداداد مامان خداداد هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندوق 🥰 مامان فندوق 🥰 هفته پانزدهم بارداری
مامان کیان جونم مامان کیان جونم ۴ ماهگی