سلام خانما که ۱۷هفته هستید قرص آهن میخورید؟چه مدل ومارکی هست؟

۵ پاسخ

قرص آهن بخوریم دیگه فولیک اسید نخوریم

من فروفورت دئو دنال میخورم

منم فیلپ ۳۰ میخورم شبا یدونه قبل شام

Reolخوبه

تصویر

سلام بله من دکتر برام فرودین نوشته عکسشو میزارم برات

تصویر

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ودوم بارداری
مامان کایان 💙💙 مامان کایان 💙💙 روزهای ابتدایی تولد