بچه ها آناناس ضرر داره من 19هفتم هست

۹ پاسخ

میگن خوب نیس
دکترم گفت چون قند طبیعیش خیلی زیاده خیلی کم بخورم

والا من ۲۰ هفته بودم اصلا نمیدونستم کلی خوردم هیچیمم نشد🫤

اره ضرر داره

نظرارو میخونم خندم میگیره😐شایددم گریه🤣صدبارررررر از دکتر فوق تخصص زنان پرسیدم هر صدبار بهم خندیده از دکتر سونو پرسیدم خندیده از دکتر عمومی پرسیدم خندیده اناناس هیچچچچچ سقط اور نیس دوستان فقط برای قند بالاش میگن نخورین ک اونم اگ قند ندارین میتونید مصرف کنید ترو خدا این چرت پرتای کذب رو پخش نکنید من تا الان با اناناس زندم بچمم صحیح سالم شکر خدا

آناناس دهانه رحم نرم میکنه خوب نیس باعث زایمان زودرس هم میشه

کم باید بخوری

دکتر گفت نخور نهایت خیلیییی هوس کردی یه اسلایس

والا میگن خوب نیست منم هوس کردم ولی در حد اینکه هوسم بره خوردم

ی تیک کوچیک رفع هوس بخور میگن رحم وشل میکنه خدای نکرده باعث سقط نشه

سوال های مرتبط

مامان دلانا مامان دلانا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان معجزه خدا❤ مامان معجزه خدا❤ ۱ ماهگی
مامان جانا مامان جانا روزهای ابتدایی تولد
مامان هاکان مامان هاکان هفته سی‌ام بارداری
مامان آنیاوآنیسا🩷🩷 مامان آنیاوآنیسا🩷🩷 ۹ ماهگی
مامان نیلای😋 مامان نیلای😋 ۹ ماهگی
مامان دنیز مامان دنیز روزهای ابتدایی تولد
مامان تو دلی من🩷 مامان تو دلی من🩷 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان محمد رضا مامان محمد رضا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان ماهلین🐣💖 مامان ماهلین🐣💖 ۹ ماهگی