خانوما برای کنترل قند چی باید خورد؟

۲ پاسخ

دکتر بهتون متفورمین میده

قند مصنوعی حذف کن
نون و برنج کم بخور نون در حد دو کف دست برنج 12 قاشق
سعی کن غذاهای مخلوط مثل عدس و لوبیا پلو بیشتر بخوری
شوید کدو و خیار هم قند رو کنترل میکنن تو غذاهات استفاده کن
با غذات سالاد و سبزیجات بخور
میوه هم سعی کن میوه های با قند پایین بخوری انار و انگور قندشون بالاس سیب انتخاب خوبیه دو واحد میوه هم در روزه بیشتر مصرف نکن

سوال های مرتبط

مامان مرسده مامان مرسده ۴ ماهگی
مامان 🩵گل پسر🩵 مامان 🩵گل پسر🩵 هفته بیستم بارداری