خانوما شما برای کنترل قند و پایین آوردنش چیکار کردین نتیجه داد

۵ پاسخ

بامیه و کدو مصرف کن

قندت چقدر بالاس؟ از قبل داشتی؟

بامیه حذف شکر و قند و مربا و شیرینی و شکلات و… و نشاسته و نون سفید و انواع قند مصنوعی و طبیعی برنج هم هفته ای دوبار در حد ۷ قاشق مصرف پروتیین مغزیجات وحبوبات و نان هم فقط سنگک و جو و میوه های کم قند در حد ۲ واحد

والا ما سه ماه اول حال مرگ داشتم هنوزم دارم هیچی نمیخورم نمیدونم قند چی بود گرفتم

هیچی عزیزم من دارم همچنان غذا میخورم 🥺

سوال های مرتبط

مامان کیاشا مامان کیاشا هفته نوزدهم بارداری
مامان نورا🩷 مامان نورا🩷 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان قندعسل مامان قندعسل هفته دوازدهم بارداری