سلام خوبین زیر شکمم درد میکنه عادی هست ؟بوه اولم هست
15هفته هستم
من رفتم شد ۳تومن
برای منم امروز نوشت دکتر نمیدونم چرا انتی هم خوب بود🥲💔
من رفتم شد 1950
خواهرشوهرم رفت 1800
اگه ازمایش اول خوب باشه نمیخاد
۲ میلیون و۹۰۰
از من با بیمه ۹۰۰ شد
شونزده هفتگی مگه ازمایش داره؟
من نرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.