۱۰ پاسخ

سلام خوبین زیر شکمم درد می‌کنه عادی هست ؟بوه اولم هست
15هفته هستم

من رفتم شد ۳تومن

برای منم امروز نوشت دکتر نمیدونم چرا ان‌تی هم خوب بود🥲💔

من رفتم شد 1950

خواهرشوهرم رفت 1800

اگه ازمایش اول خوب باشه نمیخاد

۲ میلیون و۹۰۰

از من با بیمه ۹۰۰ شد

شونزده هفتگی مگه ازمایش داره؟

من نرفتم

سوال های مرتبط

مامان 🐣   ❤️ مامان 🐣 ❤️ هفته هفدهم بارداری
مامان قندو عسل مامان مامان قندو عسل مامان ۴ سالگی