شیرخشک نان خوبه یاآپتامیل

۴ پاسخ

طبق نظر دکتر برا بچه شیر بخر
سر خود ک شیر بخری باعث میشه رفلکس یا دلدرد بشه

نان نده اصلا خیلی سنگین هست
اپتامیل عالیه

اپتامیل

من شنیدم نان برای نوزاد سنگینه ولی آپتامیل بهتره.

سوال های مرتبط

مامان فسقل مامان فسقل ۹ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۲ ماهگی
مامان ریان و رنیم مامان ریان و رنیم ۱۱ ماهگی
مامان پارسا مامان پارسا ۱ ماهگی
مامان لیانا 🤱🏻🎀 مامان لیانا 🤱🏻🎀 ۸ ماهگی
مامان نفس مامان نفس ۱۰ ماهگی
مامان نفس مامان نفس ۱۰ ماهگی