دوستان با ورم پا بعد سزارین چه کنم؟

۷ پاسخ

جوراب واریس بپوش تا میتونی هم راه برو
پاتم اویزون نگه ندار اصلا
رو پاتم ماساژ بده

خودش میره فقط داروی ضد لخته رو حتما استفاده کن

عزیزم سزارین شدی چندروزبستری بودی

درست میشه فقط امپولت بزن و داروهات مصرف کن

خودش خوب میشه نگران نباش من پاهان اونقدر ورم کرده بود که نگو انگار بادکنک باد کرده بودن بعد یکی دو روز کامل رفت

ماساژ بده با روغن زیتون عالیه

خودش می‌ره خوب میشه برامنم خیلی خیلی بود راهم ک بری خیلی خوبه میره

سوال های مرتبط

مامان 🎀آلا🎀 مامان 🎀آلا🎀 ۱۲ ماهگی
مامان دخترطلا💝 مامان دخترطلا💝 ۲ ماهگی
مامان رادمهر مامان رادمهر ۷ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۵ ماهگی
مامان بَرسا❤️ مامان بَرسا❤️ ۷ ماهگی
مامان مهدی یار مامان مهدی یار ۳ ماهگی
مامان النا و آریا🩷💙 مامان النا و آریا🩷💙 ۵ ماهگی
مامان هامون 🩵 مامان هامون 🩵 ۵ ماهگی
مامان بی بی مامان بی بی ۱۱ ماهگی