خانوما پستونک بیبز خوبه یا اونت میشه راهنماییم‌کنین؟

۴ پاسخ

اونت.

من اونت گرفتم راضیم

فریگ لاتکسی رو هرماه یا دوماه باید عوض کنی، چون سرش بزرگ میشه و تغییر شکل میده نسبت به اولش. ولی پستونکهای دیگه رو هر سه ماه میشه عوض کرد
من هی اورشی میدادم اوایل، تغییرش دادم به فریگ
فریگ رو بهتر میگیره
کلا بیشتر بچه ها پستونک فریگ رو بهتر میگیرن

من فریگ دارم راضیم
فریگ هم شبیه بیبز هست

سوال های مرتبط

مامان مامان گل دخترا مامان مامان گل دخترا ۳ ماهگی
مامان پناه مامان پناه هفته سیزدهم بارداری
مامان سوگند کوچولو🥹 مامان سوگند کوچولو🥹 روزهای ابتدایی تولد
مامان کوشولو 💙 مامان کوشولو 💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان پاشا مامان پاشا هفته چهارم بارداری
مامان آیدین🩵🐣 مامان آیدین🩵🐣 ۵ ماهگی