دستور عدسی میخوام

۳ پاسخ

یه حبه سیر هم بهش اضافه کن محشره

یه دونه پیاز سرخ کنید داخل روغن ، بعد یه قاشق رب گوجه اضافه کنید و بعد هم به اندازه دو تا مشت عدس که از قبل شستین و خیس کردین به اندازه یک ساعت قبل اضافه کنید و دو تا کاسه آب بریزید و نمک و فلفل سیاه بهش اضافه کنید و بذارید بپزه ، من برای اینکه غلیظ بشه بهش جو‌ دوسر پرک اضافه میکنم
ولی بعضی هام سیب زمینی رو نگینی خرد میکنن و اضافه میکنن و بعد که پختن یه کم توی عدسی ها له میکنن
من زیرشو کم‌ میکنم که آبش زیاد بخار نشه و یک ساعت کامل قشنگ‌ میپزه

عدس خیس کن 1ساعت بمونه
تو یه ظرف پیاز داغ درست کن بعد سیب زمینی نگینی خورد شده اضافه کنه بهش سرخ کن با پیاز بعد عدس بهش اضافه کن داخلش زردچوبه فلفل سیاه دارچین نمک بزن با رب هم بزن 2لیوان آب بذار جا بی افته

سوال های مرتبط

مامان مهنا❤آسنا مامان مهنا❤آسنا ۲ ماهگی
مامان نازنین‌ رقیه🩷 مامان نازنین‌ رقیه🩷 ۹ ماهگی
مامان مامان امیرعلی❤️ مامان مامان امیرعلی❤️ ۵ ماهگی
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 ۱۱ ماهگی
مامان هامین💙وماهلین مامان هامین💙وماهلین ۱۲ ماهگی
مامان مامانِ نورآ✨ مامان مامانِ نورآ✨ ۷ ماهگی