طول سرویکسم چند باید باشه تو آنومالی؟؟؟

۵ پاسخ

🙂🙂🙂 عزیزم بستگی به بدنت داره ما مگه علم غیب داریم ؟

بالای ۳۰

انتی چند بود ؟ آنومالی باید همونجوری بمونه البته اگه بیاد پایین باید استراحت نسبی داشته باشی و شیاف بزاری و ۲ هفته بعد تکرار کنی

۳۰به بالا خوبه

بالای ۳۰ باشه خوبه

سوال های مرتبط

مامان دخترم وتو‌دلی مامان دخترم وتو‌دلی هفته بیست‌وپنجم بارداری