۱۰ پاسخ

حالا حالت تهوع هات شروع بشه بی اشتها میشی

نترس برااولشه اشتهای زیاد الان چند هفته دیگ دوباره بی اشتها میشی ولی ب شدت گشنت میشه😐امااشتها هیچیو نداری

منم همین بودم....الان کمتر شده خوراکم

بخور ک یکی دو هفته دیگ ابم نمیتونی بخوری

۴ روز تاخیرم روز موعد ازمایشم منفی شد کلی اعلام دارم کمر درد درد تخمدان ترشح دارم. . سینه درد سینه هام رگ هاشم سبز شد امکانش هست زود رفتا باشم

چنده وزنت

چیزایی که قندی رو یکم رعایت کن

الان میخوری
اگر حالت تهوع داشتی باشی کم اشتها میشی وزنت خود به خود میاد پایین

چند کیلو هستی مگه الان
منم وزنم بالاست نمی‌دونم چیکار کنم کم بشه

منم همینطوری از هفته ۶ حالت تهوع شروع شده و حال بد هنوز ادامه داره 😑

سوال های مرتبط

مامان آرکان🤍 مامان آرکان🤍 هفته نوزدهم بارداری