۴ پاسخ

اصولا خانه بهداشت میزنن واکسن گزاز رو

من تبریزی نیستم ولی معمولا خانه بهداشت میزنن
من خودم خانه بهداشت زدم

من دو هفته پیش رفتم بهداشت زدم

بله🙂🥲

سوال های مرتبط

مامان شازده خانوم💖 مامان شازده خانوم💖 روزهای ابتدایی تولد
مامان آرتین 💙🧿 مامان آرتین 💙🧿 ۴ ماهگی