من وقتی میخام درست کنم شیر زیاد میخرم به اندازه ای که میخام برنج میشورم بعد شیر رو اجاق میزارم به جوش اومد برنجمو میریزم توش و با شیر میپزم چون طعمش خوشمزه تر میشه بعضیا هم اول برنج و با اب میپزن تا یکم نرم شد شیر رو بهش اضافه میکنن
همینجوری که دخترا گفتن بپز دوسه قاشق هم آرد برنج حل کن تو شیر بریز خیلی طعمش خوشمزه میشه
برنج و بپز له له که شد شیر بهش اضاف کنی در آخر نمک یا شکر هم بریز روش هرکدوم دوست داری
مث شله زرد میزاری برنج له بشه ابش کمتر بشه بعدش شیر رو اضافه میکنی و گلاب و شکر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.