خانما تو هفته من دلستر برا وزن گیری بچه خوب

۵ پاسخ

بجا دلستر شیرموز بخور

دلستر کلاسیک هی جو بگیر قندش از تمام برند ها کمتره و خوبه من میخورم

دلستر مارک ایستک بگیر بدون قند دیگه عوارض نداره

اره😁

شنیدم خوبه ولی بهتره پروتئین بخوری تا قند

سوال های مرتبط

مامان فندق وبادام😍 مامان فندق وبادام😍 ۱۴ ماهگی
مامان الینا امیر علی مامان الینا امیر علی ۱۴ ماهگی