طبیعی یا سزارین.

۱۴ پاسخ

طبیعت بدن ما واسه طبیعی ساخته شده
پس قطعا طبیعی

قطعا طبیعی

سزارین

سزارین

سزارین صد در صد

طبیعیم🥲

سزارین اابته بدن با بدن فرق میکنه

طبیعی بودم اگه بوجه داشتم قطعا میرفتم سز

سزارین
امروزبیمارستان رفتم برا ان اس تی خانمه شکمه دومش بود امده بودآمپول فشاربزنن زایمان کنه
بهم گفت بروسزارین فقط سزارین بشوو طبیعیی پدرت درمیادهم ازلحاظ بدنی هم روحی وروانی

من سزارین رو انتخاب کردم

سزارین

من میگم سزارین

قطعا سزارین

منم سوالم همینه هنوز دو دل موندم

سوال های مرتبط

مامان سِلما مامان سِلما ۹ ماهگی
مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۲ ماهگی
مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۲ ماهگی
مامان آرمان مامان آرمان ۲ ماهگی
مامان محمدتیام مامان محمدتیام ۳ ماهگی
مامان اوردکم🥰 مامان اوردکم🥰 ۹ ماهگی