کسی از این ب بچش داده خوبه بر چی هست

تصویر
۲ پاسخ

پسر منم خوب بود براش ولی پیش دکتر خودش بردم گفت فقط پدی لاکت بده این و قطع کردم
برای این که تاثیر بیشتر ببینی دکتر به من گفت قبل صبحانه و قبل شام

قبل صبحانه خودت بده با قبل شام که اگه نفاخ بود خواستی شیر بدی بچه اذیت نشه

من میدم واسه رفلاکس چند روز بیشتر نیست میدم فعلا که خوب بوده

سوال های مرتبط

مامان لــღــنــا ♡ مامان لــღــنــا ♡ ۱۳ ماهگی
مامان جوجه🐥 مامان جوجه🐥 ۱۴ ماهگی
مامان نورا مامان نورا ۶ ماهگی
مامان 𝑴𝒆𝒉𝒓𝒂𝒅🐣 مامان 𝑴𝒆𝒉𝒓𝒂𝒅🐣 ۹ ماهگی
مامان آراس کوچولو مامان آراس کوچولو ۲ ماهگی
مامان آتوسا مامان آتوسا ۲ ماهگی
مامان 😍اِلوین👩‍🍼 مامان 😍اِلوین👩‍🍼 ۶ ماهگی
مامان فندوق👶 مامان فندوق👶 ۱۳ ماهگی
مامان اقا شاهانم👼🏻 مامان اقا شاهانم👼🏻 ۴ ماهگی