بچها جو دوسر پرک و اتمیل خوبه برای تنبلی یا کاهش وزن؟؟

۳ پاسخ

من قدم ۱۶۴ وزنم ۸۰ بود آوردم ۷۶

سلام تایپک های قبلتو خوندم
منم مثل سما تنبلی شدید دارم از وسطای آذر نوشابه و هرچی نوشیدنی دیگ حذف کردم کلا لب نزدم
باشگاه رو شروع کردم
سعی میکنم غذای سالم بخورم قند و شیرینیم نتونستم کامل حذف کنم ولی خیلی کم میخورم

بله عزیزم خوبه .

سوال های مرتبط

مامان آینده ivf مامان آینده ivf قصد بارداری
مامان معجزه الله💙 مامان معجزه الله💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
خانوم حجی..📿😙 خانوم حجی..📿😙 قصد بارداری