۴ پاسخ

شاخص توده بدنی ی برنامه هست میزنی میگه بهت
من قدم ۱۶۳
وزنم 54 میزنه نرمال

نه وزنت عالیه فقط اگه میتونی بدنسازی برو شکمت تخت کن دیگه فیت میشی

منو تو قدپون یکیه ولی وزن من خیلی بالا
ولی خوشبحالت ک وزنت پایینه

وای باهم هم وزنینم شما شکم ندارید

سوال های مرتبط

مامان ماهک و 🐣 مامان ماهک و 🐣 ۲ سالگی
من تو این بارداری تصمیم گرفتم واقعا سالم خوری کنم ک بلایی ک تو بارداری ماهک سرم اومد سرم نیاد(۲۰کیلو اضافه وزن😆)
همین الانشم اضافه وزن دارم دکترمم بهم گفته بین ۷تا نهایت ده کیلو احازه دارم وزن اضافه کنم و سه ماهه اول نیم کیلو هم نباید اضافه شه بهم گف حتما سالم خوری شروع کنم چون زایمان چه سزارین چه طبیعی با وزن بالا خیلی سختتره
منم سزارینی ام سر ماهک بخاطر وزنم اولین بلند شدنم از تخت بعد زایمان خیلییی سخت بود واسم نمیتونسم خودمو تکون بدم
گف سالم خوری کنم تو‌ماه اول اگ یکی دو کیلو وزنم پایین هم اومد جای نکرانی نیست وزن از دس رفته بخاطر سالم خوری و حذف تنقلاته و ضرری ب بچه نمیرسه
خب من تقریبا ده روز پیش پیشش اومذ ازون روز هم تقریبا رعایت کردم فقط یکی ذو روز و‌خراب کردم یکی مث دیشب ک‌کلی الویه خوردم
با این حال یک کیلو وزنم کم شده
هدفم قطعا کاهش وزن نیست فقط اضافه نشدنه بیش از حده
امیدوارم که بیشتر از ده کیلو اضافه نشم تا اخرش البته تیرویید کم کار هم دارم😩
مامان دلانا جون مامان دلانا جون ۲ سالگی
مامان فاطیما واهورا مامان فاطیما واهورا ۲ سالگی