افسردگی بعد زایمان تا حالا داشتین

۱۱ پاسخ

من سر پسراولم داشتم هررفتار شوهرمو به دل می‌گرفتم تا یه مدت هر حرفی هرچی میشد جیغ میزدم گریه میکردم با بچه نوزاد لج میکردم تا بهم بی اعتنایی میکرد خیلی سخت بود

منم خیلی گریه میکنم و بهم ریختم

از الان افسردم خدا باعثش رو نبخشه اگه ببخشه که خدا نیس

دارم فک کنم

من از الان گرفتم 😔

الان دارم.بس که تو خونه موندم

دقیقا بی اشتهایی همیشه غمگینم شب که میشه دنیارو سرم اوار میشه اصلا یجوری میشم

بللللله

من انگاری دارم چون شبا با فکر به لحظه زایمانم عذاب میکشم گریه میکنم

خیلی بده من همش یه بغض دارم

من انگار دارم مبتلا میشم 😢خیلی حالم گرفته اس حوصله هیچیو ندارم

سوال های مرتبط

مامان مروارید🤍💎 مامان مروارید🤍💎 ۳ ماهگی