شکمم نفخ گرفته یبوست گرفتم چیکار کنم ؟؟

۶ پاسخ

کیوی بخور

منم همین طور. صبح ناشتا خاک شیر و آب ولرم بخور برو دستشویی بشین واقعا تاثیر داره. استرسم نگیر چون من خودم این مدلیم من حتی شد سه روز نرفتم. یه شربتم هست دکترم بهم داد لاکسی ژل هر 8 ساعت بخور اونم خیلی خوبه. انجیر یا آلو تو آب ولرم بذار خیس بخوره همراه آبش بخور. این چیزاییه که من امتحان کردم جواب داده ایشالا برای توام خوب باشه 💗

اخر شب یه چایی زلال بخور.صبح شیر داغ کن با یکم عسل بخور

برا یبوست آلو بخور
قیصی بخور
لواشک اینا خوبن

انجیر بنداز تو اب تا صبح بمونه صبح هم ابش بخور هم خودشو برگه زردآلو هم خوبه بخوری لواشک خونگی هم گیرت بیاد خوبه

بده ب باد😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان 𝓬𝓱𝓲𝓬𝓴 🐣 مامان 𝓬𝓱𝓲𝓬𝓴 🐣 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان توت فرنگیا💕 مامان توت فرنگیا💕 ۷ ماهگی