۷ پاسخ

والا ما دراز کشیده ام مشکل برامون پیش میا پیاده روی عمرا اگ برم😆

اگه میخوای زایمان طبیعی کنی حتما پیاده روی کن

هوا مدام سرد گرم میشه
من گذاشتم از عید شروع کنم
هرروز میرم اونوخت پیاده روی

نه اصلا پیاده روی نکن یهو دیدی طول سرویکس ات اومد پایین

خودم دوست دارم،ولی منتظرم این سری برم دکتر بپرسم میتونم پیاده روی کنم یا نه..

روزی نیم ساعت

نه والا انقد کمرم و لگنم درد میکنه😭

سوال های مرتبط

مامان جوجو👼🏻🩷 مامان جوجو👼🏻🩷 ۵ ماهگی
مامان غزل 💖و رضا💙 مامان غزل 💖و رضا💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ابرا☁️ مامان ابرا☁️ روزهای ابتدایی تولد
مامان محمدنور🤩 ماهور مامان محمدنور🤩 ماهور ۱۰ ماهگی
مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ هفته سی‌وسوم بارداری