سلام خانما از چند هفته شروع میکنید پیاده روی

۹ پاسخ

دکتر به من گفته از ۳۳ شروع کنی خوبه که من دیگه باید شروع کنم ایشالا از چند روز دیگه

دکتر من که از ۱۵ هفته به بعد گفت روزی نیم ساعت تا یک ساعت پیاده‌روی آرام داشته باش
برای زایمان راحت هم ماه آخر با سرعت بیشتر به نسبت قبل

ماه اخر روپیاده روی کنی زایمان سریعتر وآسونتری داری

از همون اول پیاده روی طولانی داشتم😄

بستگی به شرایط فردی داره.
من جفتم پایینه. تا بالا بیاد دکتر اجازه ورزش نداده‌.
ولی قبل اینکه بفهمم جفتم پایینه دکتر از ۱۶ هفته گفت برای پیاده روی اروم ازادی

من از ۳۶ شروع میکنم دیگه

از دکترت بپرس عزیزم من از ماه شیش شروع کردم

مرسی گلم

سلام عزیزم یه سوال دارم تو 16هفته برم سونو تشخیص جنسیت نشون میده یانه

سوال های مرتبط

مامان محمدنور🤩 ماهور مامان محمدنور🤩 ماهور ۱۰ ماهگی
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آقا رُهام مامان آقا رُهام ۲ ماهگی
مامان رستا و تودلی مامان رستا و تودلی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آیهان و امیرعلی مامان آیهان و امیرعلی ۷ ماهگی