۸ پاسخ

منم 10اسفندم نوبت سزارینمه🥹

۳۸ هفته دو روز

11اسفندم

منم احتمالا ۱۱ اسفندم

من طبیعی. هستم اسفند باز. معلوم نیست چندم ب دنیا بیاد آنتی. 19 اسفند تاریخ زده

منم 12 اسفند تاریخ سزارینمه

من زایمان طبیعی ام این تاریخ زده دکتر

به سلامتی عزیزم میشه چند هفته چند روز؟

سوال های مرتبط

مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی
مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی