یبوست چیکار کنم خوب شه

۵ پاسخ

آلو خورشتی بخور

شیرم دااغ کن بخور صبا خیلی خوبه

اول شیاف گلیسرین یدونه بذار راحت شی
بعدم هرروز کیوی بخور
هرشب قبل خواب چایی زلال بخور
صبام چایی زلال بخور خیییلی جوابه.من از اول بارداریم یبوست شدید داشتم همین چایی زلال تازه فهمیدم خیلی روم جواب میده

کیوی و لواشک . ژله میوه میوه مثل پرتقال عالیه امتحان کن دارو استفاده نکن اگه هم میخوای استفاده کنی برو دکتر برات بنویسه الو بخاری و کشمش هم عالیه انجیل هم خوبه

شیاف گلیسیرین بزن

سوال های مرتبط

مامان گیلاس 🍒

نادیا مامان گیلاس 🍒 نادیا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ILGAR👑 مامان ILGAR👑 روزهای ابتدایی تولد