آلو خورشتی بخور
شیرم دااغ کن بخور صبا خیلی خوبه
اول شیاف گلیسرین یدونه بذار راحت شی
بعدم هرروز کیوی بخور
هرشب قبل خواب چایی زلال بخور
صبام چایی زلال بخور خیییلی جوابه.من از اول بارداریم یبوست شدید داشتم همین چایی زلال تازه فهمیدم خیلی روم جواب میده
کیوی و لواشک . ژله میوه میوه مثل پرتقال عالیه امتحان کن دارو استفاده نکن اگه هم میخوای استفاده کنی برو دکتر برات بنویسه الو بخاری و کشمش هم عالیه انجیل هم خوبه
شیاف گلیسیرین بزن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.