ایا36تب محسوب میشه

۸ پاسخ

نه با زیربغلی ۳۷.۲ تبه
با تب سنج پیشونی۳۸

نه عزیزم ۳۷/۵به بالا

ن ۳۸ب بالا

نه ب ۳۸ رسید بهش شربت بده

من پسرم۳۷ هم‌هست گاهی

۳۸به بالا تبِ

نه ۳۷ نیم تب حساب میشه

نه
۳۸ به بالا

سوال های مرتبط

مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۸ ماهگی
مامان هلن🩷 مامان هلن🩷 ۱۶ ماهگی
مامان بردیا مامان بردیا ۱۶ ماهگی
مامان همتا مامان همتا ۱۶ ماهگی
مامان آیلین مامان آیلین ۱۳ ماهگی
مامان زهرا مامان زهرا ۹ ماهگی
مامان دلانا🥹🐥 مامان دلانا🥹🐥 ۱۲ ماهگی
مامان مارال🩷آراز🩵 مامان مارال🩷آراز🩵 ۱۲ ماهگی
مامان آرسام مامان آرسام ۱۳ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان ۴ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان ۴ ماهگی
مامان میران مامان میران ۳ ماهگی
مامان دیاکو💙 مامان دیاکو💙 ۱۴ ماهگی