۱۱ پاسخ

خواهرم ماه هت وزن بچش کم بود رفت دکتر بهش پرگناکر داد ..یعنی ماشالله تو دوهفته انقدررر وزن گرفت
....ولی خوراکی مثل تخم مرغ،مرغ،کره بادوم زمینی ،مغز ها،گوشت،حبوبات و شیر و ماست هم خیلی خوبن

لیدی میل و ال آرژنین و امگا۳ داده و میگه دو ساعت یکبار حتما یه چیزی بخور

چند بود سی هفته ؟؟

چند هفته رفتی سونو و چقدر بود

به من محلول آرژینین داد

لیدی میل

تخم مرغ آبپز
مرغ
گوشت
ماهی
کله پاچه
آب قلم
لیدی میل

اب گوشت.. فرنی.. حلیم.. بستنی.. دلسترر

تخم مرغ آپز موز قارچ ، و هیچی مثل لیدی میل نمیشه من تا الان ۶تا قوطی خوردم

هنوز نرسیدم سونو وزن نمیدونم شما خودتون لاغرید یا نه؟من خودم لاغرم میترسم بچم وزن نگیره

تخم مرغ خامه بستنی کله پاچه نوشابه غلات آجیل اینا خوبه

سوال های مرتبط